Ett mirakel.

Jag är verkligen duktig och väldigt väldigt snabb när jag arbetar inom den branchen, idag hade vi jätte mycket enligt min chef men jag tyckte det var helt otroligt roligt, (jag älskar då det är mycket att göra och jag kan verkligen hantera stress). Då chefen är helt virrig och borta i huvudet och jag svarar på frågor kunder ställer då jag står i köket, då jag har 10 mat utan att överdriva och chefen har en latte och han lixom inte fattar vad som händer. Grejen är den att jag har alltid varit super snabb, men idag fick jag höra. "Du är ett mirakel". hur skulle de funkat utan dig! De gjorde mig jävligt glad. Jag är stolt över mig själv för att jag vet att jag är så duktig i denna branch och jag har inte ens jobbat ett år i just den här branchen men är en av det bästa.

Självförtroendet stiger, eller så är det jag som är så överlycklig bara för att man får såna dagar hela tiden nu.



Nu ska jag fixa iordning mig lite, för kvällen ska spenderas med mina guldvärda barndomsvänner, Joss & Eve. Men även Tim!

Det sköna med de två sötnosarna är att vi kändt varandra sen vi föddes och inte umgåtts på flera år men så fort vi ses är allt som det alltid är. Underbart kul!


Kommentarer
Postat av: Anonym

duktig du är gumman!

2011-09-24 @ 19:47:27
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0