Café & Resturang branchen.

Det är det jag sysslar med om dagarna, men även med fester och bröllop osv. Det är riktigt kul! För er som inte känner mig så har jag två jobb, varav två café i två olika komuner. Men dem ligger bara 3 mil ifrån varandra, tur det. Har även hoppat in några kvällar på en resturang, och jobbat på många bröllop och fester. Jag arbetar sju dagar i veckan och påbörjar även några kurser nu i början på oktober som jag pluggar på heltid, men det hindrar inte mig från att hänga med mina underbara vänner, festa och fram för allt resa. Jag vill göra mycket i mitt liv helt enkelt

Det var lite om mig, nu måste jag fixa det sista innan jag tar mig till jobbet. Vi hörs efter det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0