Västerås

Igår umgicks jag med saknade Sandi, vi drog till Västerås. Till erikslund! En mycket trevlig dag med världens godaste suschi!! Bästa! Dock blev det lite för mycket godsaker för mig så nu måste jag ta tag i träningen och ligga i som bara den.

Skönt att komma bort till en annan stad faktiskt, kvällen spenderade vi hemma hos henne med vin och film. mysigt!

Idag har jag hängt i parken med fina lina, vi tog även foton till höstkollektionen som är långt ifrån klar! :)

Jag är så glad att jag har dessa två människor i mitt liv, inte känt dom länge men kommit dem väldigt nära, ja vad ska man säga, vissa klickar man med direkt ;)


Älskar er!!


Sen har man då en för jävla bra storasyster som bor i boston och lever livet, nej jag är inte ett dugg avis! tur att jag snart får träffa henne, för jag saknar dig allt för mycket ska du veta!! Älskar dig obeskrivligt, min skatt.



Det finns ingen som du, en ängel värd mer än allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0