Saknar min syster!!

Idag har jag pratat väldigt mycket med min saknade kära storasyster och de känns verkligen. saknar att busa med henne, och alltid vara glad, få goda råd, ja men vad gör vi inte tillsammans lixom? haha, ibland kanske vi till och med är för nära varandra. jag menar ett tag hade vi gemensamma tandborstar, haha. vi kunde ha tre stycken i vårat badrum och vi gick och tog vilken som helst bara.

Eller som när hon alltid ska retas med mig, det saknar jag också.

En gång bad jag om ett glasvatten och vet ni vad jag fick då? Ett glas vatten som smakade diskmedel. HAHA, eller en gång fick jag ett glas vin i en fryspåse med sugrör, hahaha! eller då jag ligger och sover och hon står och as skrattar för att hon byter ord på väggen och hon står precis brevid mig. haha, det finns så mkt!

Ja längtar efter dig! Nu är det inte långt kvar! fortfarande långt men närmare iallafall.

Du är världens bästa storasyster, min skatt! Min förebild!

Jag älskar dig över allt!



Världens FINASTE!!
Vill vara lika duktig som dig om två år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0