Marknadshelgen

Helgen har mest bestått av jobb, igår började jag och katrin kl 05.00 för att fixa massor inför öppningen halv åtta, och för hela dagen såklart! Vi gjorde nog sammanlagt 150 mackor plus röror, bulgur, pasta, kött och mer. En helt underbar dag. Vi slutade runt 19.00 och då hade vi planerat en utgång, personal utgång typ förutom chefen själv, haha. men Rabi och Isak var med.

Och eftersom vi hade sålt bk biljetter så fick vi gå in gratis och även gå in direkt och slippa stå i kö. Väldigt skönt! Kvällen var festlig.

Idag började jag kl tio och katrin började senare men den här dagen hade vi också mycket, men inte en lika hyper malin från min sida, huvudvärk och hungrig. haha men de rullade på bra ändå. (: Vi är Grymma!!

Nu ikväll ska jag bara ta de lungt käka middag och kolla film, mysigt! Imorgonbitti bär det av till Eskilstuna för jobb och så ska jag och lina fixa och dona lite i parken tänkte vi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0